czwartek, 16 marca 2017

O mnie / kontakt

Hej, na imię mi Wiktoria i w wolnym czasie czytam książki. Jak na perfekcjonistę przystało nie lubię niedociągnięć i zamieszania. Zdecydowanie wolę spokój i minimalizm. Książki czytam odkąd pamiętam, nie ma określonej daty zaczęcia mojej przygody z literaturą. Książka jest jak przyjaciel, jak miejsce, które możemy odwiedzić zawsze kiedy chcemy. Jestem posiadaczką zbyt wielu książek, niż jestem w stanie przeczytać i żeby nie było tak kolorowo - mój portfel bardzo na tym cierpi, bo nowych tytułów przybywa i przybywa. 
No ale zaraz, dlaczego założyłam bloga? 
Od około roku prowadzę konto na instagramie o tematyce książkowej i niedawno w mojej głowie narodziła się pewna myśl - "a gdyby tak założyć bloga? Czemu nie!". Lubię pisać, dzielić się z innymi moimi odczuciami na temat dalej lektury, a na blogu mogę się rozpisać. W przypadku konta na instagramie wolę zostać przy najważniejszych informacjach, update'ach czytelniczych i pytaniach do Was. Wiedzcie,że post powitalny miał być inny, ale wyszło inaczej. Chyba Was nie zanudziłam sobą aż tak bardzo, prawda? Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej! 


Masz do mnie jakieś pytanie?  Śmiało skontaktuj się ze mną poprzez maila: wiki12219@gmail.com

16 komentarzy :

  1. Witam w blogosferze książkowej :D powodzenia w blogowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O super Wiki że założyłaś bloga, będę czytać każdy twój post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Olu! <3 Naprawdę bardzo się cieszę :)

      Usuń
  3. Witaj, cieszę się, że jednak się zdecydowałaś! Oczywiście obserwuję i czekam na posty!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że zdecydowałaś się na bloga! Już nie mogę się doczekać Twoich postów i recenzji! :) Obserwuję, Karolina xoxo
    http://blogpelenksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana! Myślę,że blog nie będzie dla mnie wielką presją, tylko przyjemnością :*

      Usuń
  5. Będę czytać każdy post :)
    Mam nadzieję, że szybko napiszesz następny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam w blogowej rodzince :) Oczywiście obserwuję i życzę powodzenia! ;*;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak się cieszę, że dołączyłaś do blogosfery! Uwielbiam Twojego Instagrama! I także cierpię na przypadłość zwaną Mrozoholizmem ;) Obserwuję w ciemno i czekam na pierwszą recenzję :)
    Zaksiążkowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo mi miło! Ahh ten Pan Mróz... <3

      Usuń
  8. Uwielbiam Twojego Instagrama! :D Cieszę się, że dołączyłaś do blogosfery :D Powodzenia życzę ;D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.